Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

4 Φεβρουαρίου 2000: Βγαίνει στα καταστήματα το ηλεκτρονικό παιχνίδι The Sims που θα πουλήσει πάνω από 6,3 εκατομμύρια αντίγραφα στις Η.Π.Α. και 58 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο.

Το The Sims είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι στρατηγικής - προσομοίωσης ζωής που δημιουργήθηκε από τον Γουίλ Ράιτ, εκδόθηκε από την Maxis (που πλέον ανήκει πλήρως στην Electronic Arts) και διανεμήθηκε από την Electronic Arts. To παιχνίδι είναι προσομοίωση των καθημερινών δραστηριοτήτων ενός ή περισσοτέρων εικονικών ανθρώπων (που ονομάζονται Sims) που ζουν σε προαστιακές κατοικίες.

Βγήκε στα καταστήματα στις 4 Φεβρουαρίου 2000 και έκτοτε έχει πουλήσει πάνω από 6,3 εκατομμύρια αντίγραφα στις Η.Π.Α. και 58 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο, με αποτέλεσμα να ανακηρυχθεί το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως (Πηγή Gamespot). Έχουν επίσης δημιουργηθεί 7 Πακέτα επέκτασης του παιχνιδιού (με επιπλέον λειτουργίες, αντικείμενα, ανθρώπους και βελτιώσεις) καθώς επίσης και δύο επιπλέον βασικές συνέχειες, το The Sims 2 και The Sims 3, τα οποία διαθέτουν πολύ περισσότερες δυνατότητες από την αρχική έκδοση. Τον Απρίλιο του 2008 η ιστοσελίδα του The Sims 2 γιόρτασε την πώληση των 100 εκατομμυρίων κομματιών της σειράς The Sims.

Γενική Περιγραφή

Όπως σε πολλά παιχνίδια της Maxis, το The Sims ξεφεύγει πλήρως από τα περισσότερα ηλεκτρονικά παιχνίδια που δίνουν στον παίκτη έναν σκοπό ή μια διεργασία να ολοκληρώσει. Αντίθετα, το παιχνίδι εστιάζει στις «ζωές» εικονικών ανθρώπων, των αποκαλούμενων Sims, δίνοντας στον παίκτη τον έλεγχο του κόσμου τους. Το παιχνίδι θεωρητικά δεν τελειώνει ποτέ, αφού οι Sims κάνουν παιδιά, μεγαλώνουν και ανανεώνονται οι χαρακτήρες που ελέγχονται (κάτι που υφίσταται από το The Sims 2 και μετά), και έτσι ένα παιχνίδι διαρκεί για πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου